dlaczegofirmydecydujasienamlm

Z praktyki wiem, że wiele osób ma problem ze zrozumieniem celu, w jakim producenci towarów lub usług tworzą systemy Marketingu Wielopoziomowego i jak on działa. Dlatego dzisiaj rozpatrzymy czysto teoretyczny przykład najprostszego MLM na przykładzie pizzerii i odpowiemy sobie na pytanie dlaczego firmy decydują się na system mlm.

Każdemu z nas przynajmniej raz w życiu zdarzyło się zjeść pizzę. Wyobraźmy sobie, że podchodząc do kasy w pizzerii otrzymaliśmy od właściciela pewną propozycję.

Oznajmił on wam, że uruchomił system komputerowy, w którym rejestruje tych spośród swoich klientów, którzy będą chcieli zarabiać razem z nim na sprzedaży pizzy. Jeżeli wyrazicie zgodę, to wpisze wasze dane do systemu i nada indywidualny numer ID, z którym to numerem będziecie kierować klientów do pizzerii.

Każdy, kto przyjdzie z tym numerem, wejdzie w skład grupy, od której będzie Tobie naliczana prowizja. Prowizja będzie naliczona nie tylko za osoby polecone bezpośrednio, ale również za kolejne na wielu poziomach według planu wynagradzania.

Dlaczego firmy decydują się na system MLM? – zastosowanie

Każdy, kto się zgłosi jako klient otrzyma również możliwość polecania następnych klientów i otrzymywania wynagrodzenia.
Jest tylko jeden warunek, aby otrzymać wynagrodzenie, każda zarejestrowana osoba musi przynajmniej raz w miesiącu zamówić pizzę.

Jeżeli wyraziłeś zgodę na umieszczenie Twoich danych w systemie komputerowym i przy różnych okazjach wspominałeś o dobrej pizzy innym osobom, podając przy tym namiary, gdzie można smacznie i niezbyt drogo zjeść, to po miesiącu, gdy zgodnie z umową powtórnie zamówisz pizzę, może Cię spotkać miła niespodzianka, gdy okaże się, że nie musisz za nią płacić, bowiem prowizje, które naliczył ci właściciel pizzerii od osób, które tam skierowałeś, pokryły cenę twojej pizzy.

Dlaczego firmy decydują się na system MLM? – korzyści

Korzyści z takiej działalności są dwustronne. Właściciel pizzerii ma coraz większe grono stałych klientów bez inwestowania w drogą reklamę, a klienci mogą po pewnym czasie mieć za darmo to, co lubią. W dłuższej perspektywie nawet na tym dodatkowo zarobić. Najbardziej aktywni otrzymają całkiem spore wynagrodzenie za swoją działalność.

Na tym prostym przykładzie wyraźnie widać, dlaczego coraz większa ilość producentów sięga po MLM jako sposób sprzedaży swoich produktów.

Widać też, jakie korzyści może osiągnąć klient takiej firmy, jeżeli zdecyduje się, oprócz bycia klientem, zostać również partnerem w biznesie.

Aby zostać partnerem, nie dokonuje się żadnych wpłat pieniędzy!!! Nie zostaje się również akwizytorem sprzedającym produkty. Nie kupujemy pizzy w hurtowych ilościach, a wyłącznie do własnej konsumpcji, nie jesteśmy również dostawcą pizzy, nie wozimy jej samochodem do klientów. Cała sprzedaż odbywa się bez naszego udziału, wszystko organizuje i załatwia właściciel pizzerii.

Nasza działalność polega tylko na zwięzłym przekazaniu informacji gdzie jest dobry produkt i ewentualnie możliwość zarobienia pieniędzy.

Na podobnej zasadzie funkcjonuje większość nowoczesnych firm sprzedających produkty w systemie Marketingu Wielopoziomowego.

Nowoczesna technika przekazu informacji umożliwia pracę partnerom biznesowym prosto z własnego domu! Bez chodzenia od drzwi do drzwi, sprzedawania produktów, odwiedzania w tym celu rodziny i znajomych czy zaczepiania zupełnie obcych ludzi.

Pozdrawiam

Marcin Oniszczuk

Jesteś gotowy na właściwy START w biznesie sieciowym? Przyjdź na bezpłatne spotkanie online, kliknij tutaj>>>

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.